Oficjalne forum drużyny Perła Wrocław
REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY NA FORUM: 1. To, co powie Admin jest zawsze słuszne i niepodważalne, przy czym decyzje mogą zostać zmienione. 2. Nie obrażamy siebie nawzajem (za bardzo). 3. Nadmiar wulgaryzmów bez powodu nie jest mile widziany. 4. Nie burzymy porządku na forum. 5. Regularnie odwiedzamy forum i aktywnie w nim uczestniczymy. 6. Spam tylko w chatbox'ie. Offtopu staramy się używać możliwie najrzadziej (w rażących przypadkach odejmowane będą posty). 7. Punkty reputacji przyznajemy lub odejmujemy za zachowanie, sensowność postów i obrażanie innych użytkowników. Punkty przyznawane / odejmowane niezgodnie z przeznaczeniem lub bez powodu będą uregulowane przez Administratora. 8. W profilu podajemy nr kontaktowy - gg. 9. Tematy zakładamy w działach do tego przeznaczonych. 10. Staramy się pisać poprawnie (głównie ortografia) oraz czytelnie (składnia oraz poprawna kolejność liter...). 11. Nie tolerujemy skrajnych przypadków rasizmu, nazizmu, faszyzmu, antysemityzmu [SKRAJNYCH]. 12. Wypowiadamy się co do obecności / nieobecności na zapowiadanych meczach. 13. W miarę możliwości komentujemy mecze w tematach z raportami meczowymi. 14. Uczestniczymy w sondach (przynajmniej głosem). 15. a) Na forum rejestrują się wyłącznie osoby powiązane z drużyną. Inni użytkownicy będą natychmiast usuwani / zbanowani bez obowiązku podania przyczyny przez Administratora. b) Każdy zarejestrowany użytkownik może posiadać wyłącznie 1 konto. W przypadku zmiany konta (założenia nowego) poprzednie należy usunąć i poinformować Admina o swojej godności. 16. Reklamy poza tematem będą skutkowały ostrzeżeniem / banem (na czas określony / nieokreślony). 17. Wszelkie propozycje oraz pytania odnośnie działania forum na priv / gg. 18. Notoryczne niestosowanie się do regulaminu skutkować będzie ostrzeżeniem / banem (na czas określony / nieokreślony). 19. a) W wypadku notorycznego naruszenia punktów: 2., 3., 4., 6., 7., 9., 10., 11., użytkownik otrzyma ostrzeżenie (kolor pomarańczowy). b) W wypadku ponownego naruszenia któregoś z tych zapisów, zostanie tymczasowo wpisany na listę "Recydywistów" (kolor czerwony) i zostanie odebrana mu możliwość pisania postów, zakładania nowych tematów, edytowania i usuwania swoich dotychczasowych postów. Użytkownik będzie miał możliwość korzystania z chatbox'u i przeglądania wszystkich tematów. c) O czasie, na jaki użytkownik będzie wpisany na listę Recydywistów, decyduje Administrator (w lekkich przypadkach 1-5 dni, w poważnych 6-14 dni). Administrator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zwolnienia z ograniczeń. 20. Dział "Archiwum" zawiera tematy zamknięte - przedawnione. Usunięcie wątku może odbyć się dopiero po upływie 60 dni od ostatniego sensownego merytorycznie postu. 21. W uzasadnionych przypadkach Administrator może nagiąć regulamin, biorąc pod uwagę okoliczności i zakładając, że działa z korzyścią dla drużyny. 22. Administrator zastrzega sobie możliwość zmian w postach użytkowników, jeśli będzie miał do tego uzasadniony powód. Życzę miłego użytkowania. - Admin