Locza - 2010-05-12 23:08:34

REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY NA FORUM:




1. To, co powie Admin jest zawsze słuszne i niepodważalne, przy czym decyzje mogą zostać zmienione.

2. Nie obrażamy siebie nawzajem (za bardzo). ;)
3. Nadmiar wulgaryzmów bez powodu nie jest mile widziany.
4. Nie burzymy porządku na forum.
5. Regularnie odwiedzamy forum i aktywnie w nim uczestniczymy.
6. Spam tylko w chatbox'ie. Offtopu staramy się używać możliwie najrzadziej (w rażących przypadkach odejmowane będą posty).
7. Punkty reputacji przyznajemy lub odejmujemy za zachowanie, sensowność postów i obrażanie innych użytkowników. Punkty przyznawane / odejmowane niezgodnie z przeznaczeniem lub bez powodu będą uregulowane przez Administratora.
8. W profilu podajemy nr kontaktowy - gg.
9. Tematy zakładamy w działach do tego przeznaczonych.
10. Staramy się pisać poprawnie (głównie ortografia) oraz czytelnie (składnia oraz poprawna kolejność liter...).
11. Nie tolerujemy skrajnych przypadków rasizmu, nazizmu, faszyzmu, antysemityzmu [SKRAJNYCH].

12. Wypowiadamy się co do obecności / nieobecności na zapowiadanych meczach.
13. W miarę możliwości komentujemy mecze w tematach z raportami meczowymi.
14. Uczestniczymy w sondach (przynajmniej głosem).

15. a) Na forum rejestrują się wyłącznie osoby powiązane z drużyną. Inni użytkownicy będą natychmiast usuwani / zbanowani bez obowiązku podania przyczyny przez Administratora.
     b) Każdy zarejestrowany użytkownik może posiadać wyłącznie 1 konto. W przypadku zmiany konta (założenia nowego) poprzednie należy usunąć i poinformować Admina o swojej godności.
16. Reklamy poza tematem będą skutkowały ostrzeżeniem / banem (na czas określony / nieokreślony).

17. Wszelkie propozycje oraz pytania odnośnie działania forum na priv / gg.


18. Notoryczne niestosowanie się do regulaminu skutkować będzie ostrzeżeniem / banem (na czas określony / nieokreślony).
19. a) W wypadku notorycznego naruszenia punktów: 2., 3., 4., 6., 7., 9., 10., 11., użytkownik otrzyma ostrzeżenie (kolor pomarańczowy).
     b) W wypadku ponownego naruszenia któregoś z tych zapisów, zostanie tymczasowo wpisany na listę "Recydywistów" (kolor czerwony) i zostanie odebrana mu możliwość pisania postów, zakładania nowych tematów, edytowania i usuwania swoich dotychczasowych postów. Użytkownik będzie miał możliwość korzystania z chatbox'u i przeglądania wszystkich tematów.
     c) O czasie, na jaki użytkownik będzie wpisany na listę Recydywistów, decyduje Administrator (w lekkich przypadkach 1-5 dni, w poważnych 6-14 dni). Administrator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zwolnienia z ograniczeń, a także do wydłużenia tychże.
20. Dział "Archiwum" zawiera tematy zamknięte - przedawnione. Usunięcie wątku może odbyć się dopiero po upływie 60 dni od ostatniego sensownego merytorycznie postu.
21. W uzasadnionych przypadkach Administrator może nagiąć regulamin, biorąc pod uwagę okoliczności i zakładając, że działa z korzyścią dla drużyny.
22. Administrator zastrzega sobie możliwość zmian w postach użytkowników, jeśli będzie miał do tego uzasadniony powód.


Życzę miłego użytkowania. - Admin :)

GotLink.plgossip girl www.domki-letniskowe.biz.pl klej lakma